Uživate v dvoje, pa kljub temu želite ostati individualni?

Pino (kolo za dve osebi – kombinacija klasičnega in ležečega kolesa v enem okvirju) združuje najrazličnejša pričakovanja v enem izjemnem tandemu. Medtem ko zadnji kolesar uživa v prostem pogledu naprej in ima nadzor nad krmiljenjem, se lahko partner/-ka spredaj sam/-a odloči kdaj in kako poganjati, zahvaljujoč ločenemu pogonu.

pino_gal_29

Odkrijte kombinacijo timskega duha in svobode! Vse je mogoče!

Posebna konfiguracija tandema (majhna razdalja med prednjim in zadnjim kolesarjem) omogoča enostavno in sproščeno komuniciranje med vožnjo. Hase Pino je edini tandem, kjer se dejansko lahko pogovarjate med seboj. Noben drugi ležeči ali klasični tandem tega ne omogoča do te mere. Pa naj gre za dva odrasla ali odraslega z otrokom.

Edina slabost tega tandema, ki jo jaz vidim: zadnji del kolesa je klasika 😉 No, to bi znalo biti pa ravno pozitivno za večino klasičnih kolesarjev, ki se temu za nobeno ceno ne želijo odpovedati. Še naprej boste torej kolesarili na klasičnem kolesu, žena ali partnerka pa bo spredaj lahko uživala udobje ležečega sveta. In skupaj se bosta premikala hitreje, kot če bi bil vsak na svojem kolesu. Vsak pa bo k napredku pripomogel po svojih najboljših močeh. Nobenega čakanja in nervoze več!

Kaj če partnerju/-ici ni za kolesarjene ali jo/ga morate iti kam iskati? Brez problema boste ta lahek tandem obvladali iz zadnjega sedeža. Po potrebi pa ga lahko nadgradite tudi v tovorno kolo in namesto prednjega sedeža prevažate tovor.

Prednosti kombiniranega tandema Hase Pino

  • kratka medosna razdalja
  • neoviran razgled za oba kolesarja
  • omogoča sproščen klepet med vožnjo
  • udoben sedež za prednjega kolesarja
  • ločen pogonski sistem
  • zložljiv okvir
  • pretvorba tandema v tovorno kolo (Pino Porter)
  • primeren za dva odrasla in za odraslega z otrokom brez menjave okvirja

Družinsko kolesarjenje

Tandem je izredno primeren tudi za vožnjo otrok. Na prednji sedež lahko posadite otroka, ki bo užival v krasnem razgledu in v možnosti sodelovanja (že od višine 1m naprej), saj bo tudi on lahko poganjal po svojih močeh. Hkrati pa bo sedel na udobnem sedežu, pripet z varnostnim pasom. Za vse je poskrbljeno!

Cel čas ga boste imeli na očeh in boste z njim lahko komunicirali.  Na otroškem sedežu zadaj za vami vas cel čas gleda v zadnjico, oz se mora nagibati na stran ter naprezati, za boljši razgled. Pogovor praktično ni mogoč in tudi vidite ga ne, kaj počne. Zaradi pasivnega sedenja zagotovo ne bo tako užival, kot z možnostjo sodelovanja in z krasnim razgledom prednjega sedeža na tandem