ICE Vtx je ultimativni dirkalni / cestni ležeč tricikel.
Osnovne značilnosti linije Vtx:
- zožan in spuščen okvir za višje hitrosti in stabilnost
- optimizirana konstrukcija in lahke komponente
- 700c zadnje kolo in 406c predni kolesi
- HardShell sedež za večjo učinkovitost
- izjemna vizualna podoba v beli barvi okvirja z rdečimi napisi
Z Joškom Vargo sva ugotovila, da je lahko ta tricikel odlična izbira za res učinkovite treninge za dirke s klasično specijalko. Mogoče se nenavadno sliši a dokazano je, da na ležečem kolesu razvijemo močnejše noge kot na klasiki. Pri poganjanju je vključenih več mišic in obrat pedala je bolje izkoriščen. In kot se izkaže, trening na ležečem kolesu odlično vpliva na rezultate na cestnem kolesu. Obratno žal ne gre. Na začetku boste s triciklom torej nekoliko počasnejši in bolj utrujeni, kot ste navajeni iz klasike.
Kaj torej nudi trening na ležečem triciklu:
- odlične rezultate na klasiki zaradi močnejših nog
- spremembo položaja telesa in s tem raznolikost treningov
- pogled iz povsem druge perspektive (dejansko boste prvič videli okolico po kateri že leta trenirate)
- sproščen položaj telesa in neprimerljivo udobje
- dejansko višje hitrosti na ravnini in izjemni spusti
- gokart učinek v zavojih in s tem veliko zabavnih trenutkov med resnim treningom
- stabilnost na cesti zaradi treh koles
- možnost treninga tudi v primeru kakšne poškodbe na rokah, ramenih, težav s križem ali podobno
- cenovno ugoden paket v primerjavi s klasičnimi cestnimi dirkalniki
- odličen in varen trening v mrzlih mesecih leta
Trenutno edina ovira, da ne bi uporabljali ležečega tricikla ICE Vtx za treninge je statusne narave. Medtem ko je visoko kakovostno cestno kolo statusni simbol, je ležeč tricikel še zmeraj nekaj tako odštekanega, da vas nihče ne bo jemal resno. To je, vse dokler ne boste skupaj s stanovskimi kolegi stali v štartni vrsti in jih na cestni kolesarski dirki pustili daleč za sabo. In ali ni to tisto zaradi česar pravzaprav toliko trenirate? Če bi torej dosegli boljše rezultate z isto količino treninga, zakaj ne trenirati na ležečem triciklu? Neglede na to, kaj si drugi mislijo.
Čas je, da izstopite iz množice in se odločite za boljši rezultat. Garantiram vam, da boste uživali na treningih kot še nikoli prej. In dejansko boste lahko trenirali več ter s tem še dodatno izboljšali svoje rezultate na klasičnih kolesarskih dirkah. Hkrati pa boste vnesli nekaj raznolikosti v rutino.
Vtx | |
---|---|
dolžina | 199 – 223cm |
širina | 75cm |
višina | 70 – 75cm |
širina koloteka | 70cm |
višina gonilne osi | 30 – 38cm |
oddaljenost okvirja od tal | 7cm |
medosna razdalja | 123cm |
obračalni krog | 550cm |
višina sedišča | 18cm |
naklon sedeža | 25 – 32° |
tip sedeža | ICE Air Pro (steklena vlakna ali karbon) |
dimenzije zloženega kolesa | 110 – 135x 75 x 57cm |
teža | od 13,4kg navzgor |
velikost koles | 406 x 19C spredaj in 700 x 19C zadaj |
širina plašča | max 4,7mm |
dovoljena teža kolesarja | 125kg |
barve okvirja | polarno bela |
material okvirja | 25CrM04 in Aluminij 7005 |
[separator style_type=”none” top_margin=”10″ bottom_margin=”10″ sep_color=”” icon=”” width=”” class=”” id=””]
Boljši rezultati na tekmah in sproščeni treningi torej! Kaj več si lahko želite?
Seveda pa cestni dirkalnik ICE Vtx ni namenjen zgolj tekmovalcem. Je odlična izbira za vse, ki uživate v hitrosti in si hkrati želite več udobja, kot vam ga lahko nudi klasična specijalka. Vas z besedami nisem prepričal? Oglejte si torej gornji video in spodnje fotografije. ICE Vtx je nedvomno paša za oči:
[separator style_type=”none” top_margin=”10″ bottom_margin=”20″ sep_color=”” icon=”” width=”” class=”” id=””]
[FinalTilesGallery id=’1′]
[separator style_type=”none” top_margin=”10″ bottom_margin=”10″ sep_color=”” icon=”” width=”” class=”” id=””]
Še najbolje pa: Pridite v Bistrico ob Dravi in preizkusite dirkalni cestni tricikel ICE Vtx. Ne bo vam žal! Pokličite (040) 428 540 za termin.
Joško varga trenira leže
Joško Varga zdaj že več kot dve leti uživa na ležečem kolesu. Na triciklu ICE Vortex, da smo bolj natančni. Ampak zakaj ga sedaj tukaj izpostavljam? Zato ker s tricklom dosega izredno visoka povprečja tudi na hribovitih turah (maraton Velo 82km: 35km/h, veliki maraton Franja 2014: 33km/h). Še posebej pa zato, ker trenira večinoma na ležečem triciklu, kolesarskih tekmovanj pa se udeležuje s klasiko.
Ja, ležeče kolo namreč po UCI pravilih ne sodi na kolesarska tekmovanja. In ta oblika koles tudi niti najmanj ni priljubljena med zagriženimi cestnimi kolesarji. Ampak Joško je izjema in se ne ozira na komentarje kolesarskih kolegov. Trenira in uživa z ležečim triciklom, tekmuje pa s klasiko. Na državnem prvenstvu na vzponu na Golte je zmagal v svoji kategoriji in za svoj rezultat pravi:
“Na DP na Golte sem dosegel čas, ki je bil celo za več kot dve minuti boljši od četrto uvrščenega kolesarja na lanskoletnem SP v Italiji.”
Odličen rezultat je dosegel tudi na Maratonu Alpe, ki prečka kar tri gorske prelaze; med drugim tudi Pavličevo sedlo, čeprav je imel na poti tehnične težave: “Zmagal sem z več kot 20 minutno prednostjo pred konkurenco, čeprav mi je pri zadnjem spustu s Črnivca padla veriga z verižnika in se zavozljala v osmico, mehanika pa nikjer. Izgubil sem 22 minut, da sem nekako za silo usposobil kolo in pripeljal do cilja toda še vedno zmagal.”
Joško mi je namreč poslal e-mail z nekaj primeri, da mi potrdi najine predhodne razgovore, da je trening z ležečim kolesom res zakon tudi za še tako zagriženega cestnega kolesarja. Me prav zanima, kdaj se bo še kak drug cestni kolesar odločil za takšno drzno potezo in bo postavil dober rezultat pred posmehljive poglede kolegov. Če ima Joško prav, potem se ne bodo dolgo smejali 😉
Pa srečno na cesti ne glede na obliko kolesa!
[separator style_type=”none” top_margin=”10″ bottom_margin=”20″ sep_color=”” icon=”” width=”” class=”” id=””]