Piše Maja Sajovic: Kolesa in priklopnika so nepoškodovani prestali letalski transport. Naredili smo že testno vožnjo od hotela do snejevalnice in nazaj. Privaditi pa se moramo se vožnje po levi strani ceste.

Ob letališču so le za kolesarje zgradili 28 kilometersko krožno stezo, imenovano zelena pot (tudi dejansko je zelene barve), ki je pravi raj za vse rekreativne in profi kolesarje, v veliki meri na specialkah.

2016-01-23-00-03-52

Odločitev, da tokrat Jonasa presedemo iz Charriotove prikolice na Weehoojev priklopnik, se je že po tednu dni kolesarjenja izkazala za odlično. Weehoo priklopnik je hitrejši, saj je le na enem kolesu in ožji ter tako tvori manj upora. Poleg tega ti pri kolesarjenju lahko pomaga še otrok, ampak ker so vzponi tudi za otroka težki, najraje poganjajo pedala po klancu navzdol. In zgodi se, da ti na vse pretege zaviraš, pomočnik tam zadaj pa pridno goni.

2016-01-22-14-36-05

Tudi Jonas se na Weehooju, pri tej starosti dveh let in pol, počuti bolje kot v prikolici, ker višje sedi in je v bolj odprti interakciji z okolico. Seveda je tako bolj izpostavljen zunanjim vplivom: dežju in sončni pripeki, a pri Weehooju so poskrbeli tudi za to. Zaščitni senčnik že imamo ( za Junijo smo po vzoru tega senčnika sami naredili novega, višjega, ker je pri originalu, zaradi svoje velikosti, že s čelado drgnila obenj in ni mogla več držati glave pokonci), dodatno pa smo tu na Tajskem ob boku napeli še otroško bombažno plenico, ki otroka ščiti še pred soncem s strani. Tudi dežna zaščita za Weehoo priklopnik obstaja, ampak mi smo računali, da je na Tajskem ne bomo potrebovali oziroma da v zelo deževnih dneh pač ne bomo kolesarili, če pa nas v vročih dneh ujame kakšna nevihta, pa nam ne bo hudega.

Je pa enokolesni prikopnik veliko bolj nestabilen za nihaje levo in desno in voznik mora biti ves čas pozoren na nenadne nagibe otroka. Krmilo mora držati bolj močno in jaz se v kakšnih okoliščinah ( prometna ali luknjasta cesta ) kar težko odločim