Na razpolago sta dva modela prikolic Weehoo iGO:

  • Weehoo iGo Turbo
  • Weehoo iGo Venture

 

Lahko ju naročite po telefonu 040 428 540 ali preko spletne prodajalne.

Si želite na družinski izlet z vašimi otroci, pa še niste našli ustrezne rešitve za vaše malčke?

Za kolesarski sedež so morda že preveliki ali pa jim želite omogočiti kaj bolj aktivnega in udobnega? Mogoče nekaj, da bi otrok lahko aktivno sodeloval pri poganjanju? Vsekakor jim je to veliko bolj zanimivo in zabavno, kot zgolj sedeti zadaj na sedežu ter strmeti v očkovo zadnjico.

Zagotovo že poznate priklopnik za otroško kolo Trail Gator. Namenjen je priključitvi klasičnega otroškega kolesa na kolo odraslega. Otroka lahko torej po želji priključite na svoje kolo in ga vlečete za sabo. Ampak kako je s stabilnostjo in vodljivostjo takšne kombinacije? Ali vaš otrok udobno in varno sedi na kolesu? Kaj pa, če vaš malček od utrujenosti zaspi? Na klasičnem kolesarskem sedežu ni zavarovan in se kaj lahko zgodi, da se bo zvrnil s kolesa.

Izkušnje mlade mamice Eve

Pred dvema letoma smo kupovali priklopnik za otroka, ker pa z možem veliko kolesariva, sva iskala res dobro varianto za dolga potovanja. Široke prikolice pri nas ne pridejo v poštev (potujeva bolj po lokalnih – regionalnih cestah, makadam itn), zato smo vse dvokolesnike izključili. Našla sva iGo Weehoo, uporabljava ga drugo leto in sva navdušena.

Hči, stara pet in pol uživa kot slon zadaj. Dober športnik (vozim jo jaz) brez težav premaga marsikateri klanec, odlično se obnese na terenu; predvsem pa je zanimiva zato, ker je primerna za otroke od 2-8 let, ker lahko otrok vmes je, spi, pije, počiva,… Ko kolesari se res pozna (takoj čutim, če spi), ima tudi senčnik nad glavo, zadaj prostor za igrače, skratka, fenomenalna stvar.

Otroška kolesarska prikolica Weehoo iGo je namenjena otrokom od drugega leta starosti in z minimalno višino 96cm. Pozicija sedeža na prikolici je prilagodljiva, kar omogoča sprotno prilagajanje višini vašega otroka, vse do nekje devetega leta starosti. Stranske opore in varnostni pas omogočajo varno kolesarjenje tudi na daljših potepanjih, ko se lahko kaj hitro zgodi, da bo otrok zadaj potonil v spanec.

Drugi otrok (star dve leti in pol) je zdaj komaj še na sedežu, saj želi tudi on na Weehoo. Mala se pa vse poti dere weehoo, juhu, res uživa. Kolesarjenje je postal naš šport št. 1. Prej sva ogromno hodila in turno smučala, zdaj pa vedno komaj čakamo pomlad, da začnemo s turami.

Ali ni to lepo brati? Eva razloži tudi, kako so prišli do te prikolice in kaj vse so preizkusili pred tem:

Najprej sva razmišljala o otroški prikolici, potem sem jo poskusila in ugotovila nekaj pomanjkljivosti:

  • za otroka je skrajno neudobna, ker je notri zelo hitro prevroče, se poti, vse muhe letijo notri zaradi slabe zračnosti;
  • da za naše ceste (razen za kolesarsko iz Mojstrane) ni primerna, ker je preširoka…
  • da pri potovanjih umreš od napora, če izbiraš cesto in ne kolesarskih stez, prikolica je okorna in težka;
  • če sta notri dva otroka, se bosta prej ali slej med seboj ravsala.

Potem sva kupila trailgator (obstaja tudi followme priključek, vendar je bistveno dražji) in na začetku se nama je zdelo super. Dokler nisva poskusila prve daljše poti – okoli 50 kilometrov – na kateri je hči na koncu skoraj padla s svojega kolesa, ker je zaspala. No, trailgator je super za otroke od 4 let naprej, vendar samo za krajše razdalje, mogoče do 15-20 km še, več nikakor ne. Tudi zato, ker otrok prej ali slej neha poganjat in mu je dolgčas oz. napor držati se na kolesu.

Iskala sem naprej. Vse variante priključka brez naslona so bile za naše potrebe – potovanja – neuporabne. Našla sem v svetu dva otroška priklopnika, ki sta na enem 20 colskem kolesu in torej dovolj ozka za naše ceste, hkrati pa sem želela nekaj, kjer otrok lahko ali spi, je, poganja, pa je le na enem kolesu. Weehoo je edini.

otroska_prikolica_weehoo-iGo-Turbo

Lahko ga uporabljamo z zadnjim prtljažnikom in potovalnimi torbami gor, brez težav. Tudi zadaj za otrokovim sedežem je prostor še za en nahrbtnik, gor sta že dve manjši torbi. Otrok ima levo in desno pri rokah dva žepka, enega za pijačo, drugega za hrano (tako pravi moja hči). Podplati se fiksirajo s trakovi, ki so prilagodljivi.

Jaz sem se zelo hitro navadila na priklopnik, nobenih težav. Potujemo ponavadi tako, da ima mož na kolesu prikolico za prtljago in drugega, dvoletnega otroka na sedežu Topeak. Brez težav, oba uživata kot slona, s tem, da imamo zdaj že težavo, kako malega prepričati, da ostane v sedežu in ne zleti v Weehoo…

logotip udobno po svetu

Evi in njenim izkušnjam gre zahvala, da je možno Weehoo iGo otroško prikolico zadnjih nekaj let kupiti tudi v Sloveniji. Ker gre za neke vrste lezikolo, sem namreč hitro zagrabil in povprašal glede prodaje pri nas in tako jo že nekaj let tržim v Sloveniji. Seveda jo je možno tudi brezplačno preizkusiti v Bistrici ob Dravi.  Dnevi izgovorov, da zaradi otroka ne morete na MTB progo, so torej mimo 😉 Ajde na kolo!

Wehoo iGo Turbo in Venture sta tretja generacija kolesarske prikolice Weehoo iGo, ki prinaša:

  • optimirano konstrukcijo za skupno obremenitev do 36kg
  • preprostejše in hitrejše nastavljanje pozicije sedeža
  • udobnejši sedež z večjim naklonom naslonjala
  • tritočkovni pas za maksimalno varnost vašega otroka
  • poenostavljen privez na pedalih z velcro trakom in gumico čez peto
  • večji lok priključne palice za več prostora nad prtljažnikom kolesa
  • nosilec za bidon in žep za hrano
cena?

Enosledna otroška prikolica Weehoo i.GO je primerna za otroke od 2 do 9 leta z do 36kg skupne obremenitve. Odlično se obnese tako v urbanem okolju, kot tudi na brezpotjih. Z Weehoo iGO boste še MTB navdušenci prišli na svoj račun...

cena?

Od pekla do raja s prikolico Weehoo iGO

Družina Grubar, ki nas je popeljala po svetu skozi serijo oddaj Okoli sveta do Srca, je poleti 2013 kolesarila po Balkanu.

druzina s prikolico Weehoo

Imel sem ta privilegij, da sem lahko sproti spremljal njihov napredek in prepričan sem, da bo nova serija oddaj nekaj posebnega in drugačnega. Ljudem, ki jim niti na misel ne pride, da bi se odpravili v svet s kolesom, bo mogoče odprla nek drug pogled; in širši množici približala to, kar tisti, ki smo že bili kdaj na potovanju s kolesom, doživljamo na poti.

Mogoče en kratek utrinek iz zaključka njihove poti:

“Na cilju so bile solze. Morda jih brez te zadnje izkušnje nebi bilo. Pa solze niso pomembne. Prav gotovo nebi bilo spoznanja, da smo imeli veliko srečo, da se je izteklo tako kot se je. Brez preizkušenj postane življenje samoumevno. Pa ni. Resnično ima največjo srečo tisti človek, ki ga lajf občasno tepe z malo šibo. Da se lahko vseskozi zaveda svoje sreče vsakega jutra ko se zbudi čil in zdrav.”

Vso pot je Eliza kolesarila v prikolici WeeHoo iGO PRO, ki sem jo družini posodil za ta projekt in po uspešnem zaključku kolesarskega potepanja je Tomaž zapisal:

“Moje izkušnje s prikolico so res dobre. Še bolj pomembno pa je, kakšne so izkušnje moje 4,5 letne hčere Elize, ki se je z njo prevozila 640km. Po ravnem, v hrib in navzdol. Po asfaltu, makadamu in totalnem off roadu v Albaniji.

Navdušena je in kljub temu, da dobro vozi svoje kolo, se z veseljem pelje s prikolico. Pravi da je super.

Na poti je naša mala kolesarka ugotovila, da lahko super sodelujeva tako, da po ravnem voziva oba, v hrib samo oči, navzdol pa me vozi ona.

Prikolica je sicer prav prišla vedno in povsod, najbolj pa v nekaj primerih, ko smo vozili tudi sredi dneva, ko Eliza še rabi spanec in je med vožnjo lepo zadremala. Ker je na sedežu trdno pripeta je to seveda šlo.”

na-prelazu-Durmitor

“Sama vožnja s prikolico je za sprednje kolo neproblematična. Prikolica se izjemno odziva in “vlačilca” ne ovira pri kolesarjenju, obračanju… Še posebej dobro pa se vozi navzdol. Midva z Elizo sva hitrostni rekord dosegla na spustu do Foće. Skoraj 50 km na uro in prikolica je šla kot po tirnicah. Sicer pa s hitrostjo nismo pretiravali.

Navzgor je seveda prikolico in njen tovor treba zvleči v hrib. Otrok pač sodeluje kot sodeluje in zmore kot zmore. Se seveda pozna, če malo pomaga, ampak če ne pomaga, se 14kg prazne prikolice, 22kg naše Elize in še cca 6kg prtljage, ki smo jo imeli v torbah – torej skupaj 42kg, kar dobro pozna ob vožnji v hrib. Meni osebno so bili tja do 7% klanci obvladljivi, med 7 in 10% na meji zmožnosti, kar pa je preko 10% je seveda zgolj boj z metri in centimetri. Preko 12% je skorajda nemogoče voziti v hrib skupaj s prikolico.

Kakorkoli. Prikolica WeeHoo je bila za našo pot prava rešitev in je res vrhunski izdelek vreden svojega denarja. Meni in naši Elizi bo izkušnja tega potovanja, tudi zaradi prikolice Weehoo, ostala v trajnem in lepem spominu. Nikoli več v življenju ne bom imel toliko možnosti pogovorov, prepevanja in odgovorov na nešteto vprašanj, kot ravno ob kolesarjenju s prikolico in hčerko v njej.”

s-kolesi-na-vlak

“Če bi se na takšno pot podali še enkrat, bi spremenil edino to, da bi na moje in ženino kolo na nosilec sedeža namestil nastavek za priklop prikolice. Parkrat se je Eliza želela voziti z mamico in to seveda ni bilo mogoče, ker mami ne more voziti mojega prevelikega moškega kolesa. Snemanje priklopnega člena in natikanje le tega na drugo kolo pa je dokaj zamuden postopek…”

naročam

Prikolica je na zalogi. Primerna je za otroke od 96 do 132cm z do 36kg skupne obremenitve. Primerna je tudi za otroke s posebnimi potrebami, ker je otrok varno privezan v sedežu. Za več informacij lahko pokličite na (040) 428 540.

naročam

Dvojna prikolica WeeHoo iGO

Marko iz Vrhnike – prvi ponosni lastnik dvojne WeeHoo prikolice v Sloveniji, piše o svoji izkušnji:

“Kaj me je napeljalo k razmišljanju, da sem si omislil otroško prikolico Weehoo?

Weehoo-iGo-za dva-otroka

Osnovni dejavniki so vsaj trije:

Prvi je gotovo ta, da mi vrtenje pedalov predstavlja veliko veselje, odkar se zavedam samega sebe. Globoko v spominu imam trenutek, ko me je oče učil vožnje kolesa brez pomožnih koleščkov. Z roko je držal za sedež in mi pomagal pri lovljenju ravnotežja. V nekem trenutku me je spustil, vendar jaz tega tisti trenutek nisem vedel. Veselo sem vrtel pedala, ko sem nato ob pogledu nazaj kar naenkrat ugotovil, da očeta ni več zadaj. Padec je bil neizogiben, zato sem v trušču padel na tla. Malo joka in popraskana kolena vsaj v začetku gotovo sodijo v to aktivnost, vendar vstopnica za kolesarjenje mi je bila tisti trenutek podarjena.

Prvemu razlogu se pridružuje drugi, ki je bolj ekonomske narave. Ker živim in hodim v službo v domačem kraju, sem vsako lepo vreme izkoristil za to, da sem sina peljal v vrtec s kolesom. Tako sem v službo prihajal bolj svež in prebujen, popoldan pa sva skupaj s sinom na poti domov naredila ovinek in si ogledala kakšno zanimivost. Ker cene nafte iz meseca v mesec rastejo v nebo, je vsak prihranek na porabi goriva zelo dragocen. Kolo z otroškim sedežem je bila dobra rešitev, dokler fantek ni postal prevelik in pretežak za sedež. Nihanje in »zabijanje« sedeža na grbinah je postajalo vedno bolj moteče, tako zame, kot za njega in njegovo hrbtenico. Za silo sem zadevo rešil tako, da sem pod sedež spodvil tršo peno, vendar noge so še vedno ostajalo predolge.

Peter Osterveršnik mi je na svoji spletni strani ponujal rešitev – prikolico Weehoo. Posebnost te prikolice je poleg drugih odličnih lastnosti prav ta, da otrok lahko poganja pedala! To je bil tretji razlog, ki zaključil moje razmišljanje o nakupu prikolice. Cena je bila res visoka, vendar me je hitri izračun porabe goriva v primerjavi z brezplačno in zračno vožnjo s kolesom v obdobju lepega vremena prepričal. To je torej investicija, ki se v dveh ali treh kolesarskih sezonah gotovo povrne.

Mali kolesar je hitro ugotovil, da lahko sam udobno sedi in poganja kolo s prikolico, brez da bi ati sploh vrtel pedala. Med vožnjo otrok prispeva precejšen delež energije, če si tako želi! V kolikor je utrujen pa lahko mirno počiva in se prepusti očetovim nogam. Lansko pomlad, ko sva začela to prikolično avanturo, je sin vozil tudi poganjalčka. Tudi vožnja s kolesom brez pomožnih koleščkov mu je bila takrat še tuja in se ni mogel spustiti ter prosto loviti ravnotežja. Minilo je poletje, prišla je jesen. Po številnih prevoženih kilometrih s prikolico Weehoo, mi je enkrat dejal: »Ati, jaz bi se vozil s kolesom.« »Prav,« sem rekel, »pa poskusiva.« Skupaj z mamico in s hčerko v vozičku smo se odpravili na sprehod. Nekaj metrov sem ga še držal za držalo sedeža, potem pa izpustil. Brez težav se je samostojno zapeljal naprej. Brez padca. Kako sem bil vesel tega trenutka! Kar sem prejel, sem dal naprej. Vstopnica za kolesarjenje je bila podarjena tudi mojemu sinu.

weehoo za dva otroka

V pozni jeseni sem prikolico arhiviral v garažo, hkrati pa že začel razmišljati, kako bomo poganjali pedala naslednje leto. Žena je zaključila porodniško, jaz pa sem razmišljal, kako bom spomladi oba otroka vozil v vrtec in na popoldanske sprehode. Na spletu sem našel model otroške prikolice Weehoo, ki ima dva sedeža. Jupiii,… Klical sem Petra, če mi lahko kakšno naroči. Dal mi je vedeti, da je to še novost in bo potrebno čakati dalj časa, da jo dobavijo tudi v Evropo. Ni problema, bom počakal. Itak sem ugotovil, da so najbolj smiselni nakupi koles in opreme ravno v zimskem času. Letos spomladi sem tako dočakal tudi ta Petrov klic, ko mi je sporočil, da je prikolica pri njem in da jo lahko prevzamem.

Enosledna prikolica Weehoo z dvema sedežema je sedaj v polni uporabi. Tudi hčerka je navdušena, saj lahko sedi zadaj za bratcem in uživa v vožnji. Sin je pa tudi še močnejši, tako da daje še večji prispevek pri pogonu kolesa in prikolice. Pri prikolici so mi predvsem všeč kompaktni sedeži z močnim ogrodjem ter tritočkovni varnostni pas. Ozki prehodi na kolesarskih stezah, sprehajalnih poteh in pločnikih niso problem. Lahko se peljemo tam, kjer bi se širša dvosledna prikolica za otroka gotova že ustavila. Seveda pa je potrebno upoštevati vse varnostne napotke, predvsem pa se zavedati, da je prikolica dolga. Blago in premišljeno zavijanje je torej nujnost, ki pa jo z nekaj prakse hitro osvojimo.

Če sem v uvodu navajal tri osnovne dejavnike, ki so me prepričali v nakup prikolice, me sedaj navdihuje predvsem veselje do gibanja in rekreacije; tako za starše, kot za otroke. Kjer je gibanje, je zdravje; kjer je zdravje, je veselje. Srečno pot! Marko.”

Bi se želeli dogovoriti za ogled oz. test kolesarske prikolice ali potrebujete dodatne informacije?

 

ime in priimek (obvezno)

eMail (obvezno)

telefon (obvezno)

zadeva

sporočilo