Azub TRIcon je trenutno najboljši potovalni tricikel na trgu. Nihče drug ne ponuja tako obsežnih možnosti za prtljago kot ravno Azub. Druga prednost AZUB koles je še izredna prilagodljivost pozicije sedeža IPS.

Že z razvojem prvega tricikla (EcoTrike) so pri Azubu vedeli, da bodo v prihodnje poskušali izdelati okvir, ki se bo zložil v najmanjši možen paket. Hkrati pa bo imel vzmeteno zadnjo vilico in dobre vozne lastnosti. In tako vam lahko predstavimo AZUB TRIcon. Povsem unikatni tricikel, ki bo definitivno pritegnil vašo pozornost.

Z uporabo novega F2F (Fold-to-Flat) sistema in dodatno zložljivo zadnjo vilico, jim je resnično uspelo izdelati tricikel, ki se zloži v najmanjši možen paket. Brez težav lahko odstranite tudi prednji kolesi in blatnike. Vse to v manj kot treh minutah! A zgolj, če greste na potovanje in je potrebno kolo vzeti na letalo,… Za prevoz v avtu, ga zgolj prepognite in že ste pripravljeni na potep.

Za zadnjo vzmeteno vilico so izbrali klasično vzmetenje, kar ponuja široko paleto standardnih elementov za dosego optimalnega udobja. Izbirate lahko med oljno vzmetnimi elementi ali višji cenovni razred z olje/zrak kombinacijo. Izibra pravega vzmetenja je pomembna tako za udobje, kot za optimalni prenos moči na pogonsko kolo. Pri tem je pomembna tudi pozicija koleščka za vodenje verige, ki so ga po obsežnem testiranju namestili tako, da so minimizirali tako imenovani pogo-efekt (zibanje kolesa pri sunkovitem poganjanju oz. uporabi polne sile).

Odlične vozne lastnosti so pri razvoju takšnega kolesa na prvem mestu. Ni pomembna zgolj geometrija prednjega dela, ampak tudi togost zadnje vilice. Predvsem ta je bila deležna posebne pozornosti. Za večjo togost mora biti zadnja vilica čim krajša, kar so dosegli z ojačanim a lahkim podpornim segmentom zadnjega dela okvirja. Za os zadnje vilice uporabljajo nadstandardni premer in premišljeno pozicijo vzmetnega elementa, kar še dodatno poveča togost. Krajša vilica pa hkrati pomeni boljši oprijem zadnjega kolesa tudi na slabši podlagi, kar še kako prav pride za svetovne kolesarske popotnike. K dobrim voznim lastnostim pripomorejo tudi dvoslojni kompaktni obroči RemerX, ki niso zgolj krasni na pogled, ampak tudi izredno togi in močni. Vse to zagotavlja izredno stabilnost tudi v hitrih in ostrih zavojih.

na potovanju z Azub TRIcon triciklom

Če povzamemo, TRIcon je ponos podjetja Azub in vsekakor predstavnik najboljšega kar vam lahko ta trenutek ponudijo. In vsekakor dobra izbira za potovanja željne. Azub triCon vas ne bo pustil na cedilu ne glede na to v kateri del sveta se boste podali.

 

tehnični podatki
krmiljenje indirektno
okvir alu
zadnja vilica nevzmetena
vari TIG metoda
sedež alu z mrežastim sediščem | kompozitni | karbonski
naklon sedeža 20-50°
prilagodljivost sedeža po dolžini 180mm | naklon 30°
prilagodljivost okvirja po dolžini 200mm
kolesa 3x 406mm (20”)
medosna razdalja 112cm
širina kolesnic 76cm
skupna širina 83cm
skupna višina min 76cm
višina sedišča 31cm
višina gonilne osi 38cm
teža ~17kg
barva standardna Azub barvna paleta
maksimalna obremenitev 125kg

Spodaj je zbranih nekaj osnovnih modelov Azub TRIcon tricikla. Razlikujejo s v osnovni opremi, ki je seveda povsem prilagodljiva. Vsak tricikel si lahko oblikujete po svojih željah. Pri Azubu si lahko celo izberete barvo vsakega posameznega dela okvirja. In si tako privoščite res unikaten tricikel! Izberite si osnovno različico in v kontaktnem formularju dopišite svoje želje.

Za nadgradnjo z elektromotorjem Bafang 350W priporočam različico z DualDrive3 ali Rohloff menjalnikom. Azub pa s tricikli ponuja BionX elektro pogone. Vsi tricikli so nadgradljivi z električnim pogonom.

V Bistrici ob Dravi imam trenutno Azub tTris tricikel, ki ima za razliko vzmetenega zadnjega dela, enako geometrijo in položaj telesa. Tako boste lahko občutili obnašanje trickla predno se odločite za nakup. Za testno vožnjo prosim pokličite na (040) 428 540 da se dogovorimo za termin.