Univerzalen tricikel za vsak dan ali za potepanje po svetu. Je hiter in stabilen, udoben in zložljiv. Ponuja številne opcije za res izredno udobno vožnjo.

Sam sem svoje prvo kolesarsko potovanje (čez Italijo in južno Fracnijo do Atlantika) izvedel na triciklu Sprint Qnt, ki je predhodnik te generacije ICE triciklov. Vse naslednje poti sem kolesaril s triciklom Sprint FS, ki je hkrati najbolj prodajan artikel iz mojega voznega parka. Zadnje leto pa za potovanja bolj priporočam tricikel Azub triCon, ker ponuja več možnosti za prevoz prtljage. ICE je namreč preoblikoval svoj prtljažnik in ta trenutno ni najbolj primeren za svetovne popotnike. Sam sicer uporabljam prikolico Radical Design, ker mi je všeč, da je vsa prtljaga na enem kupu in hkrati velik volumen prikolice. Delajo pa pri ICE-u na novi različici prtljažnika in upam, da bo ponujal kaj podobnega kot Azub na vseh svojih triciklih oz HP velotechnik na Scorpion trikolesnikih.

Sprint tricikel je ravno prav športen, da je še primeren za vsakodnevno kolesarjenje kakor tudi za svetovne potepe. Višina sedeža je nekje na sredini med ICE Vtx (cestnim dirkalnikom na treh kolesih) in ICE Adventure, ki je namenjen za bolj ležerno vožnjo. Ima nekoliko večji obračalni krog od Azub triciklov, odlikuje ga pa sodobno oblikovan in ergonomski sedež. Bi rekel, da je ravno sedež tisti, ki najbolj odloča pri prodaji.

Druga posebnost triciklov ICE je vzmetenje z elastomerom. Preprosto in učinkovito! Zadnja vzmetena vilica ima namesto dragega vzmetnega elementa preprost gumijast valj, ki ga lahko izberete glede na trdoto. Zadeva odlično funkcionira in ne zahteva nobenega vzdrževanja. Prav tako je narejeno tudi prednje vzmetenje, ki so ga kar dve leti izpopolnjevali predno je bil dan na tržišče. Če želite res udobno vožnjo, potem je polno vzmeten tricikel tisto ta pravo.

Za hitro vožnjo priporočam vsaj zadnje vzmetenje, ki pobere najhujše udarce, ki bi se drugače preko sedeža presenli naprej na vaš hrbet. Za počasno kolesarjenje – predvsem potovanja, vzmetenje niti ni tako pomembno, ker pri nizki hitrosti slabša kvaliteta površine ne vpliva toliko na udobje. V primeru električnega pogona definitivno priporočam vzmetenje, ker se pri višjih hitrostih tresljaji precej poznajo. Slovenske ceste pač niso brez lukenj 😉

Še nekaj na temo izogibanja lukenj: Sprva sem ob predstavitvi lastnosti triciklov zmeraj povdaril, da imajo le-ti tri sledi in se je zato težko izogniti vsem luknjam. Velika je torej verjetnost, da boste vsaj z enim kolesom zapeljali v kakšno jamo. A sem nekoliko spremenil svoj govor, ko sem po več letih kolesarjenja v leže par krat sedel na klasiko. Čeprav enosledna, se kljub temu skorajda ni mogoče izogniti vsem luknjam, a so posledice neprimerno hujše kot, če bi s triciklom zadeli z vsakim kolesom. Odvadil sem se namreč dvigovati zadnjico iz sedeža in sem jih na prvi vožnji kar precej skupil med nogami. Tako da sedaj rad povem, da je veliko bolje z vsakim od treh koles na triciklu zapeljati v luknjo, kot z zgolj enim kolesom na klasiki 😉

Osnovne značilnosti linije Sprint:

  • ICE Compact Flat Twist zložljiv okvir
  • srednje nizko sedišče
  • ICE Road Response Full vzmetenje (možno vzmetenje na vseh treh kolesih)
  • 20″ ali 26″ toga zadnja vilica ali 20″ vzmeteno zadnje kolo
  • 6 standardnih konfiguracij
ICE Sprint linija specifikacije
skupna širina 795mm
skupna višina 620 – 685mm
skupna dolžina 1750 – 2180mm
širina kolesnic 750mm
medosna razdalja 1030 – 1160mm
obračalni krog 5,5 – 5,5m
višina sedeža 200 – 210mm
naklon sedeža 37 – 44°
višina gonilne osi 315 – 400mm
višina podvozja 82mm
dolžina zloženega tricikla 1050 – 1300mm
teža brez dodatne opreme ~16kg
prednja kolesa 406mm
plašči Schwalbe Marathon Racer 40-406
* proizvajalec si pridržuje pravico spremembe specifikacij za izboljšanje izdelka

Za bolj prestižne obstaja tudi Sprint X linija, ki ponuja višji razred opreme na osnovi enakega Sprint okvirja. Za pravi dirkalnik na treh kolesih pa si pobliže oglejte ICE Vtx.

Za nadgradnjo z elektromotorjem Bafang 350W priporočam Icletta različico z DualDrive3 menjalnikom. Icletta pa s tricikli Sprint ponuja Neodrive elektro pogon. Vsi tricikli so nadgradljivi z električnim pogonom.

V Bistrici ob Dravi imam polno vzmeten 20″ tricikel ICE Sprint, ki ga lahko preizkusite tudi v kombinaciji z Bafang 350W elektromotorjem. Prav s tem kolesom sem bil že do Črnega Morja in leta 2013 v Grčiji. Za testno vožnjo prosim pokličite (040) 428 540, da se dogovorimo za termin.