Od prvega tega meseca, do konca januarja 2017 ponuja Azub 5% popusta za vsa ležeča kolesa in ležeče tricikle. Kdor razmišlja o nabavi novega ležečkota ima torej priložnost tega dobiti malenkost ceneje. Ali pa mogoče za isto ceno s kaj več dodatne opreme.

tifly-azub-tricikel

Še posebej se bo to poznalo, če boste naročali najnovejši Azubov ležeč tricikel – polno vzmeten Azub TiFly (na fotografiji), ki edinstveno v ležečem svetu uporablja titan Grade5 za vzmetenje prednjih koles. Bryan Ball iz BentriderOnline je pred kratkim objavil test na svojem portalu in na kratko rečeno: bil je navdušen!

Če te najnovejše novosti podjetja Azub še ne poznate, si oglejte spodnji video.

Več krat sem že dobil vprašanje, če je prednje vzmetenje sploh potrebno. In moj odgovor je sledeč: “Včasih sem rad rekel, da ni tako bistveno in si ga privoščite le, če s financami niste na tesnem. A zadnja leta svetujem nekoliko drugače. Gre bolj za način vožnje. Če uživate v hitrosti, potem je polno vzmeten tricikel zagotovo prava izbira.

Za potovanja vzmetenje ni tako nujno, ker niste tako hitri. Razen, če vam – tako kot meni, ležijo hribovite poti in imate radi hitre spuste. Zakaj tako? Ker se mi je osebno zgodilo, da sem s triciklom Azub TriCON poletel, ko sem pri visoki hitrosti naletel na manjšo izboklino na cesti. Ko sem cca 10 metrov letel po zraku, nisem imel nobene kontrole nad smerjo ali hitrostjo kolesa. To se mi je zgodilo zato, ker sem bil vajen polno vzmetenega ICE Sprint tricikla, kjer bi prednje vzmetenje ta “huperl pojedlo”, Azub TriCON pa je s svojo togostjo brez prednjega vzmetenja kar poletel.

Dejstvo je, da se vam to ne bo zgodilo, dokler ne boste enkrat lastnik polno vzmetenega tricikla, ker boste povsem drugače obravnavali nepravilnosti na cesti, kot jaz, ki sem jih zadnja leta pričel ignorirati. Ko se enkrat navadiš na polno vzmetenje, je težko iti nazaj. Dokler tega nisi vajen, pa ga tudi pogrešaš ne.”

Kar se mi še zdi pomembno je to, da naj bo vzmetenje čim bolj preprosto. Predvsem za daljša potovanja je to pomembno, ker je manj možnosti okvare in popravilo bistveno lažje, kot pri kompliciranih sistemih. Zato mi je še posebej pri srcu rešitev podjetja ICE, ki ima spredaj navaden gumijasti vložek, Azub pa z dvema Ti ploščatima vzmetnima ploščama ter dvema dušilcema ponuja nekaj več hoda in precej bolj vesoljski izgled tricikla.